Είχαμε την ευκαιρία, πριν από μερικά χρόνια να γνωρίσουμε την Μαρία Ανουσάκη. Από την πρώτη στιγμή καταλάβαμε όλοι ότι πρόκειται για μια γυναίκα, μια κυρία εντελώς ξεχωριστή. Καταλάβαμε αμέσως ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο που ανήκει στη συνομοταξία των ανθρώπων που ξέρουν να χαρίζουν αγάπη. Από τη μέρα που γνωριστήκαμε συναντηθήκαμε πολλές φορές μαζί της, κυρίως κατά τη διάρκεια της δημιουργίας των εντύπων της. Δεν μπορούμε να θυμηθούμε ούτε μια φορά, που να μην ήρθε κοντά μας με προσήνεια, με πραγματικό ενδιαφέρον, με αγάπη, με χέρια γεμάτα και με καρδιά επίσης γεμάτη.
Η Μαρία Ανουσάκη είχε στη ζωή της να περάσει από δύσκολες συμπληγάδες. Ίσως οι δυσκολότερες από αυτές τις συμπληγάδες ήταν η απώλεια του μονάκριβου αγοριού της. Στη συνέχεια έχασε και την αδελφή της και τον σύζυγό της. Όμως, τα ισχυρά αυτά χτυπήματα της ζωής δεν κατάφεραν να την ρίξουν στο χώμα. Στάθηκε όρθια και με υψηλό αίσθημα αξιοπρέπειας και περηφάνιας, αντιμετώπισε όλες αυτές τις δυσκολίες. Συνέχισε να μοιράζει στους γύρω της αγάπη και ενδιαφέρον. Συνέχισε, να μοιράζει στοργή και πραγματική αλληλεγγύη. Συνέχισε το έργο της αδελφής της δηλαδή την έκδοση της εφημερίδας «Τα χρονικά Κισάμου και Σελίνου». Μπήκε μπροστά, στην έκδοση του βιβλίου για τον Ειρηναίο της Κρήτης, και για τη δημιουργία ενός ιδρύματος για τον Ειρηναίο. Το μεγάλο Σάββατο 3 Απρίλη 2010 η Μαρία έφυγε από κοντά μας, μετά από μια αξιοπρεπή και σκληρή μάχη στην οποία δίδαξε και πάλι την αξία της ζωής. Άτομο με βαθειά θρησκευτική πίστη με το ουσιαστικό νόημα της έννοιας, έφυγε παραμονή της Ανάστασης. Θα έλεγε κανείς ότι και η μέρα που έφυγε της άξιζε πραγματικά. Η Μαρία Ανουσάκη ήταν για εμάς ένας ξεχωριστός άνθρωπος, και έτσι θα μείνει στην μνήμη μας.
Προσωπικά θέλω να καταθέσω, το γεγονός ότι αισθάνθηκα πραγματικά τυχερός γιατί γνώρισα αυτή τη συγκεκριμένη γυναίκα. Με έκανε να πιστεύω ότι ανήκω στην οικογένεια των φίλων της, και αυτό θα παραμείνει για μένα ένα σημαντικό όφελος ζωής. Όλοι μας, οι φίλοι της από την ΚΑΜΠΥΛΗ, και από την ACT4PEOPLE, όλοι οι συνεργάτες και το προσωπικό της ΚΑΜΠΥΛΗ, το Διοικητικό Συμβούλιο της ACT4PEOPLE και η ACT4CHILDREN, η Διοίκηση της ΚΑΜΠΥΛΗ ΑΕΒΕ, εκφράζουμε τα βαθειά και θερμά συλλυπητήρια προς την οικογένεια και σε όλους τους αγαπημένους ανθρώπους και φίλους της Μαρίας Ανουσάκη.
Μακάρι ο δρόμος που ξεκίνησε να πορευθεί, να είναι ανέφελος, και να τη συνοδεύει ούριος άνεμος και καθαρός Ουρανός.
Για την ACT4PEOPLE
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.
Κώστας Σκηνιώτης