Μια εξαιρετική πρωτοβουλία ανέλαβε η Γραμματεία Καταναλωτικού Κινήματος της ΓΣΕΕ. Ξεκίνησε μια εκστρατεία, με την ονομασία «Συμμαχία κατά της φτώχειας». Πρόκειται για μια προσπάθεια ένταξης σε ένα μηχανισμό εκπτώσεων από καταστήματα και επιχειρήσεις προς εργαζόμενους, ανέργους, ΑΜΕΑ και άλλα τμήματα του πληθυσμού. Ιδιαίτερα στις μέρες μας, το θέμα αυτό αποκτά σημασία τεράστια. Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι οικογένειες πιέζονται ασφυκτικά από την ακρίβεια και τη μείωση των εισοδημάτων. Όλες οι πολιτικές πρέπει να εστιάσουν σε αυτά τα ζητήματα, μαζί βέβαια και με το μεγάλο ζήτημα της διατήρησης των δικαιωμάτων γύρω από το ασφαλιστικό.
- Η διατήρηση της απασχόλησης,
- Η διατήρηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και των συλλογικών συμβάσεων,
- Η προσπάθεια κατά της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας, είναι μερικοί αναγκαίοι μοχλοί στην προσπάθεια αυτή. Από αυτή την άποψη η πρωτοβουλία είναι κοινωνικά σημαντική, την επικροτούμε απόλυτα καλούμε τους φίλους της ACT να λάβουν ενεργά μέρος.